Wij hechten erg veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de geleverde service. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Wanneer u niet tevreden bent over een product, de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.
U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@hekkenwereld.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:
Wij brengen u binnen 14 dagen per e-mail of post op de hoogte over de status van uw klacht en zal u een inhoudelijke reactie ontvangen op de ingediende klacht.
Als klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leidt, is er een zogenaamd geschil ontstaan. U kunt dit geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel op www.degeschillencommissie.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/ en kunt een geschil ter bemiddeling ook voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org